- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
--Yalnız Astara ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.
Embawood
Maaş müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
AccessBank
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
500 — 1000
PMD Group MMC
Maaş müzakirəyə əsasən