· Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
· Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
· Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
· İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
· Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
· Satış hədəflərinə çatmaq üçün strateji addımları təyin edərək xərclərin və sifarişlərin optimallaşdırılmasını təmin etmək.
· Mağazanın inventarizasiyalarında iştirak etmək və təhkim olunan inventarlara cavabdeh olmaq.
AccessBank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Yelo Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Azərimed
800 — 1500
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Embawood
Qiymət müzakirəyə əsasən
Paulaner Brauhaus Baku
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən