· Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
· Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
· Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
· İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
· Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
· Satış hədəflərinə çatmaq üçün strateji addımları təyin edərək xərclərin və sifarişlərin optimallaşdırılmasını təmin etmək.
· Mağazanın inventarizasiyalarında iştirak etmək və təhkim olunan inventarlara cavabdeh olmaq.
Kontakt Home
500 — 600
Embawood
Maaş müzakirəyə əsasən
Embawood
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
500 — 1000
ATB Bank
Maaş müzakirəyə əsasən