work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • ĹžirkÉ™tlÉ™r
  • Mentorluq
  • TÉ™dbirlÉ™r
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • RÉ™smi işçilÉ™r
  • Frilans işçilÉ™r
  • XidmÉ™tlÉ™r
  • ĹžirkÉ™tlÉ™r
  • İşçi elanları

ĆŹlavÉ™

  • Haqqımızda
  • ĆŹlaqÉ™
  • FAQ

Razılıq

  • MÉ™xfilik siyasÉ™ti
  • Şəxsi mÉ™lumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • ĆŹsas sÉ™hifÉ™
  • Bloqlar
  • Data analitik olmaq üçün hansı bacarıqlara sahib olmalısınız?

27 İyun 2025 | Təhsil və elm

Data analitik olmaq üçün hansı bacarıqlara sahib olmalısınız?

0
3 baxış
20
Data analitik olmaq üçün hansı bacarıqlara sahib olmalısınız?

 

Data analitika nədir və analitiklər necə işləyir? - Data analitika proqramlaşdırma alətləri

Bilirsiniz ki, hazırda istifadÉ™ etdiyiniz, evinizdÉ™ yer alan əşyaları, oxuduÄźunuz kitabları, hÉ™tta É™linizdÉ™ki telefonu belÉ™ data analitiklÉ™rin davamlı ĂĽzÉ™rindÉ™ çalışdığı, hesablayaraq proqnozlaĹźdırdığı mÉ™lumatların nÉ™ticÉ™sindÉ™ almış ola bilÉ™rsiniz? Çünki gĂĽnĂĽmĂĽzdÉ™ dövlÉ™t qurumlarından tutmuĹź özÉ™l ĹźirkÉ™tlÉ™rÉ™ qÉ™dÉ™r qurumların É™ksÉ™riyyÉ™ti mĂĽasir dövrĂĽn nÉ™bzini tutmaq, daha sĂĽrÉ™tli inkiĹźaf etmÉ™k üçün mÉ™lumatların analizinÉ™ xĂĽsusi önÉ™m verir. Bu o demÉ™kdir ki, nÉ™yinki aldğınız mÉ™hsullar, hÉ™tta xidmÉ™tlÉ™r belÉ™ sizin ehtiyaclarınızın dÉ™rindÉ™n araĹźdırılması sayÉ™sindÉ™ tÉ™qdim olunur. 

Data analitiklər şirkətlərin təqdim etdiyi böyük məlumatları dərindən təhlil edir, qruplaşdırır, onlarla bağlı yekun proqnoz təhlilləri və ehtimalları hazırlayır. Bunun sayəsində şirkətlər öz müştərilərinə və ya bütövlükdə cəmiyyətə hansı məhsul və xidmət satışını təklif etmək barədə strateji qərarlar ver. Və bu istiqamətdə işlərə başlayır. İlkin mənada data analitakadan bir qədər məlumat əldə etmiş olduğunuza görə, yəqin ki, sahənin dərinliklərini öyrənmək də pis olmaz. Odur ki gəlin daha ətraflı tanış olaq. Qeyd edək ki, ümumi məqaləmiz aşağıdakı sualları (başlıqları) əhatə edir.

Data analitika nədir?

Data analitika məlumatların toplanması, işlənməsi, təhlil edilməsi və nəticələrin çıxarılması prosesidir. Məqsəd xam məlumatlardan daha detallı və istifadə oluna bilən biliklər əldə etməkdir. Bu biliklər müəssisələrin və təşkilatların uzaqgörən, inkişafa yönəlik, perspektivli və strateji qərarlar verməsinə kömək edir. Sözügedən işləri həyata keçirən mütəxəssislər isə data analitiklərdir.

Ən son data analitika vakansiyalarına buradan bax!

Data analitiklər məlumatları necə təhlil edir?

Data analitiklər məlumatların analizini müxtəlif üsullar, metodlar və hədəflər əsasında təhlil edə bilər. Bu əsasən şirkətin fəaliyyət istiqamətindən, təqdim etdiyi məlumatlardan, məlumatların növündən, təhlillərin aparılma məqsədlərindən və s. asılı olaraq dəyişir. Məlumatların təhlil üsulları aşağıdakılardır:

  • Reqressiya tÉ™hlili
  • Monte Karlo metodu ĂĽzrÉ™ tÉ™hlil
  • Faktor tÉ™hlili
  • Kohort analizi
  • Klastır analizi
  • Zaman É™saslı analiz
  • Sentiment analizi

Reqressiya təhlili

Reqresiya tÉ™hlili asılı vÉ™ dÉ™yişən É™saslar arasındakı É™laqÉ™ni mĂĽÉ™yyÉ™nləşdirmÉ™yÉ™ kömÉ™k edir. YÉ™ni proqnozlaĹźdırmaq vÉ™ ya ölçmÉ™k istÉ™diyiniz nÉ™ticÉ™lÉ™rlÉ™ asılı dÉ™yişənÉ™ tÉ™sir edÉ™ bilÉ™cÉ™k faktorları daha dÉ™rindÉ™n araĹźdıraraq ĂĽmumi analiz nÉ™ticÉ™sini formalaĹźdırmaq mĂĽmkĂĽndĂĽr. Bu, xĂĽsusilÉ™ proqnoz vermÉ™k vÉ™ gÉ™lÉ™cÉ™k tendensiyaları öncÉ™dÉ™n mĂĽÉ™yyÉ™nləşdirmÉ™k üçün faydalıdır. 

Bir nümunə üzərindən getsək, məsələn, istənilən bir şirkətin marketinq xərcləri və satış gəlirləri arasındakı əlaqəni reqressiya təhlili üzərindən araşdırmaq mümkündür. Burada asılı dəyişən - satış gəlirləridir. Çünki siz bu göstəricini proqnozlaşdırmaq və artırmaq istəyirsiniz. Müstəqil dəyişən isə sosial media xərcləridir. Çünki siz onun satışlara təsirini araşdırmağa başlamısınız. Bu zaman marketinq kampaniyaları üçün xərclənən pulların müvafiq şirkətə nə dərəcədə gəlir qazandırdığını yaxından izləmək və buna uyğun qərar vermək asanlaşır. Ancaq bu ümumilikdə gəlirlərin sırf marketinqdən asılı olduğunu göstərməz. Hətta sosial media xərcləri ilə satış gəlirləri arasında müsbət bir əlaqə olsa belə, bu hələ onların biri-birinə səbəb olduğunu söyləmək üçün kifayət etmir. Ancaq ümumilikdə cari vəziyyəti dəyərləndirmək və gələcəyi proqnozlaşdırmaq üçün effektivdir.

Monte Karlo metodu üzrə təhlil

Bu metodun izahına keçmÉ™zdÉ™n öncÉ™ gĂĽndÉ™lik hÉ™yatımıza nÉ™zÉ™r salaq. BelÉ™ ki, hÉ™yatımızda mĂĽÉ™yyÉ™n qÉ™rarlarımız bizi bir baĹźqa hadisÉ™lÉ™rin nÉ™ticÉ™lÉ™ri ilÉ™ uyÄźunlaĹźmağımıza É™sasÉ™n formalaşır. MÉ™sÉ™lÉ™n, gĂĽnəşli havada gĂĽnəş kremi çəkirik ki, dÉ™rimizÉ™ lÉ™kÉ™lÉ™r dĂĽĹźmÉ™sin, yaxud soyuq havada üşümÉ™mÉ™k üçün isti çay, kofe içmÉ™yÉ™ çalışırıq. Bu qÉ™rarlarımız bizi növbÉ™ti addımlarda ĂĽrÉ™kaçan nÉ™ticÉ™lÉ™rlÉ™ qarşılaĹźmağımızı tÉ™min edir. 

Monte Karlo metodu da cari ehtimalları dəyərləndirməklə gələcək nəticələri proqnozlaşdırmağa kömək edir. Yəni, Monte Karlo metodu - mümkün nəticələrin və onların ehtimal paylanmalarının modellərini yaratmaq üçün istifadə olunan kompüter əsaslı texnikadır. Bu üsul fərqli nəticə ssenarilərini nəzərə alaraq hər bir nəticənin baş vermə ehtimalını hesablayır. Bu təhlil sayəsində data analitiklər riskləri dəyərləndirə və gələcəkdə nələrin gözlənildiyini rahatlıqla proqnozlaşdıra bilirlər.

Faktor təhlili

Faktor analizi bir ĹźirkÉ™tin mĂĽÉ™yyÉ™n strukturları ĂĽzrÉ™ çox sayda sual vÉ™ ya mÉ™lumatı bir-biri ilÉ™ É™laqÉ™li qruplara ayırmaq üçün istifadÉ™ olunur. MÉ™qsÉ™d: bÉ™nzÉ™r sualları vÉ™ cavabları bir yerÉ™ toplamaq vÉ™ arxasında gizli olan É™sas fikri (faktor) tapmaqdır. Faktor analizi zamanı böyĂĽk verilÉ™nlÉ™ri analiz edÉ™rÉ™k sizÉ™ lazım olan qruplar, mövzular ĂĽzrÉ™ qruplaĹźdırmaq mĂĽmkĂĽndĂĽr. 

MÉ™sÉ™lÉ™n, É™ksÉ™r ĹźirkÉ™tlÉ™rdÉ™ hÉ™yata keçirilÉ™n mĂĽĹźtÉ™ri sadiqliyi vÉ™ mÉ™mnuniyyÉ™tinini buna misal göstÉ™rmÉ™k olar. BÉ™lkÉ™ dÉ™ qarşınıza çıxıb ki, sizdÉ™n mĂĽxtÉ™lif ĹźirkÉ™tlÉ™r öz mÉ™hsul vÉ™ xidmÉ™tlÉ™rini dÉ™yÉ™rlÉ™ndirmÉ™yinizi istÉ™yirlÉ™r. Bunun üçün forumlar, suallar tÉ™qdim edirlÉ™r. Bu suallara “Bizim mÉ™hsulumuzu dostunuza tövsiyÉ™ edÉ™rdinizmi?”, “Ümumi mĂĽĹźtÉ™ri tÉ™crĂĽbÉ™nizi necÉ™ qiymÉ™tlÉ™ndirirsiniz?”, “İllik ailÉ™ gÉ™liriniz nÉ™ qÉ™dÉ™rdir?”, "Kosmetik vasitÉ™lÉ™rÉ™ aylıq nÉ™ qÉ™dÉ™r pul xÉ™rclÉ™yirsiniz?", "Aylıq É™n çox hansı mÉ™hsullara pul xÉ™rclÉ™yirsiniz" vÉ™ s. aid etmÉ™k olar. 

Gördüyünüz kimi bu sorğu təqribən 100 müştəri arasında aparılsa, əldə olunacaq məlumatları qruplaşdırmadan bir məlumat bazası kimi yanaşsaq, detallı analiz etmək və nəticə əldə etmək çətinləşir. Odur ki bu cavabların (və ya dəyişənlərin) hər birinə tək-tək baxmaq əvəzinə, faktor analizindən istifadə edərək onları bir-biri ilə əlaqəli olan faktorlara qruplaşdıra bilərsiniz.

Kohort analizi

Kohort analizi analiz etmək istədiyiniz dataları müəyyən qruplara bölərək onları daha detallı və yaxından izləməyinizi həyata keçirmək deməkdir. Məsələn, onlayn alış-veriş edən müştəriləri xüsusi qruplaşıdırb onların alış-veriş davranışlarını izləmək müştəri kohortu analizi hesab olunur. Bu nə üçün faydalıdır? deyə düşünürsünüzsə, şirkətin bu məlumatlar əsasında hər hansısa kampaniyalar keçirməsi, yeni qərarlar verməsi, güzəştlər tətbiqi, qiymət bahalaşması və s. kimi strateji qərarlar verməsi daha da asanlaşır və müştəri yönümlü olur. Nəticədə kohort analizi şirkətlərə xidmətlərini və marketinq fəaliyyətlərini daha hədəflənmiş, fərdiləşdirilmiş şəkildə optimallaşdırmağa imkan verir.

Klastır analizi

Klastır analizi zamanı verilənlər bazasında struktur formalaşdırmaq üçün həyata keçirilən araşdırıcı texnikadır. Klastırlaşma verilənlərin necə paylandığını anlamaq üçün və ya digər alqoritmlərin işləməsi üçün əvvəlcədən emal mərhələsi kimi istifadə olunur. Klastır analizinin real həyatda çoxsaylı tətbiqləri var. Məsələn, marketinq kampaniyaları aparılarkən klastır analizi sayəsində böyük müştəri bazasını fərqli seqmentlərə bölmək olar. Bu da reklam və kommunikasiya işlərinin daha məqsədəuyğun şəkildə həyata keçirilməsinə şərait yaradır, daha hədəflənmiş şəkildə aparılmasına imkan verir. Sığorta şirkətləri isə klastır analizindən istifadə edərək niyə bəzi yerlərdə sığorta hadisələrinin daha çox olduğunu araşdıra bilərlər.

Zaman əsaslı analiz

Müddətə əsaslanan analiz ilin müəyyən dövrlərinə uyğun nəticələri, hadisələri və ümumilikdə gedişatı dəyərləndirmək baxımdan əhəmiyyət daşıyır. Məsələn, həftəlik satış dinamikası, rüblük satışlar və s.

Zaman əsaslı analiz apararkən əsas diqqət yetirəcəyiniz nümunələr bunlardır:

  • Trend: Uzun mĂĽddÉ™t É™rzindÉ™ sabit, xÉ™tti artım vÉ™ ya azalma.

  • MövsĂĽmlĂĽk: Qısa mĂĽddÉ™tli, mövsĂĽmi amillÉ™rdÉ™n qaynaqlanan proqnozlaĹźdırıla bilÉ™n dalÄźalanmalar. MÉ™sÉ™lÉ™n, hÉ™r il eyni vaxtda yay mövsĂĽmĂĽndÉ™ gĂĽnəş eynÉ™klÉ™rinin satışında artım ola bilÉ™r.

  • Dövri nĂĽmunÉ™lÉ™r: MövsĂĽmĂĽlĂĽkdÉ™n fÉ™rqli olaraq iqtisadi vÉ™ ya sÉ™naye ilÉ™ baÄźlı şəraitdÉ™n asılı olaraq baĹź verÉ™n, proqnozlaĹźdırılması çətin olan dövrlÉ™r.

Sentiment analizi

Həmçinin oxu: HTML nədir və necə yaradılır? - HTML haqqında hər şey

Sentiment analiz mətn məlumatlarında ifadə olunan emosiyaları avtomatik olaraq təhlil edib təsnif edən bir üsuldur. Bu, müştərilərin brend, məhsul və ya xidmət haqqında fikirlərini anlamağa kömək edir.

Əsas növləri bunlardır:

  • Detallı sentiment analizi: FikirlÉ™ri mĂĽsbÉ™t, neytral vÉ™ mÉ™nfi kimi dÉ™rÉ™cÉ™lÉ™ndirir.
  • Emosiyaların aĹźkarlanması: MÉ™tnlÉ™rdÉ™ki mĂĽxtÉ™lif emosiyaları (mÉ™sÉ™lÉ™n, sevinc, qÉ™zÉ™b) mĂĽÉ™yyÉ™n edir.
  • Aspekt É™saslı analiz: Emosiyaların hansı mÉ™hsul xĂĽsusiyyÉ™tinÉ™ vÉ™ ya kampaniyaya aid olduÄźunu aĹźkar edir

Data analitiklər necə işləyir?

Data analitiklərin fəaliyyət göstərdikləri şirkətlərdən, fəaliyyət istiqamətlərindən və digər nüanslardan asılı olaraq dataların analiz edilməsi prosesi dəyişkən ola bilər. Yəni, ixtiyari məhsul satışı ilə məşğul olan şirkətin dataları ilə hər hansısa dövlət qurumunun datalarının analiz edilməsi bir-birindən fərqlənir. Bu analizin növündən tutmuş metodlardan, analotika alətlərindən istifadəyə qədər bir çox məqamları əhatələyir. Ancaq fərqliliklər olsa da istənilən data analitik aşağıdakı proseslərə əsaslanaraq işlərini həyata keçirir.

Sualların müəyyən edilməsi: Təhlil nə məqsədlə aparılır? Yəni, hansı məslələri həll etməyə çalşırsınız? Bu sualın cavabını tapmaq hər şeydən vacibdir. Çünki kor-koranə dataları analiz etməyə başlasanız, ortaya bir nəticə qoya bilmərsiniz. Həmçinin bu sualı cavablandırmaq üçün hansı məlumat mənbələrindən və alətlərdən istifadə olunacağı qərarlaşdırılır.

Məlumatların toplanması: Məqsədə uyğun olaraq keyfiyyət və ya kəmiyyət göstəriciləri üzrə məlumatların toplanması üçün strategiya hazırlanır. Məlumatlar birinci tərəf, ikinci tərəf və ya üçüncü tərəf məlumatları ola bilər. Yəni, analiz etmək üçün hansı məlumatlarla işləyəcəyinizi dəqiqləşdirir və onları bir araya toplayırsınız.

Məlumatların təmizlənməsi: Təcrübə göstərir ki, toplanmış məlumatlar hər zaman təhlilə hazır olmur, onları təmizləmək vacibdir. Bu mərhələdə səhvlər, təkrarlanan qeydlər, normadan kənar dəyərlər çıxarılır, yanlış məlumatlar silinir, yazı səhvləri düzəldilir və çatışmayan məlumatlar tamamlanır.

Məlumatların təhlili: Təmizlənmiş məlumatlar üzərində məqsədəuyğun təhlillər aparılır. Bu, aşağıdakı növlərdən biri ola bilər:

  • Deskriptiv analiz (nÉ™ baĹź verib?)
  • Diaqnostik analiz (nÉ™yÉ™ görÉ™ baĹź verib?)
  • ProqnozlaĹźdırıcı analiz (gÉ™lÉ™cÉ™kdÉ™ nÉ™ ola bilÉ™r?)
  • Preskriptiv analiz (gÉ™lÉ™cÉ™k üçün nÉ™ tövsiyÉ™ olunur?)

Nəticələrin vizuallaşdırılması və paylaşılması: Təhlil nəticələri məlumat vizuallaşdırma alətləri (məsələn, Google Charts, Tableau) vasitəsilə təqdim edilir və aidiyyəti şəxslərlə paylaşılır.

Ən son data analitika iş elanlarına buradan bax!

Data analitiklər hansı proqramlar və alətlərlə işləyirlər?

Günümüzdə data analitika sahəsinin getdikcə aktuallaşması artıq bir çox sahə mütəxəssislərini Excel fayllarından kənara çıxmağa vadar etdi. Əvvəllər statistikaları, nəticələri, əldə olunan və itirilən rəqəmləri sadəcə excel sətirlərindən izlənilirdisə, indi bu ənənə nəyinki geridə qalıb. Hətta yeni-yeni alətlər, süni intellekt vasitələri mövcuddur. Onların sayəsində günü-gündən məlumatların analizləri, datalar üzrə təhlillər yeni mərhələlərə qədəm qoyur. Nəticədə şirkətlər, dövlət qurumları və mütəxəssislər üçün məlumatların əlçatanlığı artır, yeni istiqamətlər müəyyənləşdirmək asanlaşır, strateji qərarlar daha tez qəbul edilir. İndi isə gəlin data analitika alətləri ilə tanış olaq. Qeyd edək ki, bu siyahı hazırda ən çox istifadə olunan alətlərdir. Ancaq bildiyiniz kimi, süni intellekt bazarı sürətlə yenilənir və demək olar hər gün yeni alətlə qarşı-qarşıya dayana bilərsiniz. Əgər bu sahə üzrə inkişaf etmək istəyirsinizsə, yaxşı olar ki, əsas alətlərlə yanaşı, bazar tendensiyalarını və trendlərini də yaxından izləyəsiniz.

Data analitika alÉ™tlÉ™ri 

  1. Microsoft Excel
  2. Python
  3. SQL
  4. R
  5. Jupyter Notebook
  6. Apache Spark
  7. SAS
  8. Microsoft Power BI
  9. Tableau
  10. KNIME

Ən çox istifadə olunan data analtika proqramlaşdırma alətləri 2025

data analitika nedir?

Data analitika öyrənmək kursları

  • The Simplilearn Introduction to Data Analytics Course for Beginners

Format: Onlayn

Qiymət: Təxminən 2,750 ABŞ dolları

Müddət: Öyrənmə sürətinizə uyğun 3 saatlıq təlim

Sahə ilə bağlı ilkin bilikləri öyrənmək və özünüzü inkişaf etdirmək üçün bu kursla başlaya bilərsiniz. Üç saatlıq öz-özünə öyrənmə müddətində real həyat nümunələri və case study-lər vasitəsilə data analitikasının əsaslarını öyrənəcəksiniz. Mövzulara layihə dövrləri, data analitikası, data elmi və maşın öyrənməsi arasındakı fərqlər, analitika çərçivəsinin yaradılması və analitika alətləri ilə biznes üçün faydalı məlumatların çıxarılması daxildir. Kurs proqramı səkkiz dərsdən ibarətdir və kurs saytında dərsləri öncədən nəzərdən keçirə bilərsiniz. Kursun qiymətinə həmişəlik təlim materiallarına giriş, özünüqiymətləndirmə üçün simulyasiya testləri və 24/7 dəstək daxildir. Kursun sonunda 80% və ya daha yüksək bal topladığınız halda sertifikat almaq üçün yekun qiymətləndirməni tamamlaya bilərsiniz.

  • The General Assembly Data Analytics Course

Format: Onlayn

Qiymət: 3,950 ABŞ dolları

Müddət: 10 həftə (axşam saatlarında, yarımştat) və ya 1 həftəlik intensiv kurs

Əgər karyera dəyişdirməkdən çox mövcud işiniz üçün data analitikası bacarıqları öyrənmək istəyirsinizsə, General Assembly-nin başlanğıc səviyyəli kursu sizin üçün uyğundur. Proqram Excel, SQL və Tableau istiqamətlərini əhatələyir və öyrəndiklərinizi tətbiq etmək üçün yekun layihə üzərində işləmək imkanı təklif edir. Kursa qoşuımaq üçün siz ya on həftə boyunca axşam dərslərinə qatılmaq, ya da bir həftəlik intensiv variantı seçə bilərsiniz. Kursun maliyyələşdirilməsi üçün "General Assembly" işəgötürən dəstəyi (şirkətiniz kursun bir hissəsini və ya hamısını ödəyə bilər), faizsiz kreditlər, aylıq ödəniş planları və ya birdəfəlik ödəmə kimi müxtəlif variantlar təklif edir.

Data analitika öyrənmək üçün pulsuz kurslar

  • Data Analizi üçün proqramlaĹźdırma kursu (OpenLearn)

"OpenLearn"in pulsuz, səkkiz həftəlik proqramlaşdırma kursu data analizi üçün proqramlaşdırma öyrənməyinizi, əsas proqramlaşdırma və data analitikası konseptlərini dərindən mənimsəmənizi təmin edir. Siz proqramlaşdırma mühitində sadə analitik alqoritmlər belə yaza biləcəksiniz. Bütün bunlar interaktiv tapşırıqlarla və kursu uğurla tamamladığınızda pulsuz iştirak sertifikatı ilə birlikdə təqdim olunur.

  • VerilÉ™nlÉ™r bazalarına vÉ™ SQL sorÄźularına giriĹź

"Udemy" tərəfindən təqdim olunan bu kursda verilənlər bazaları və sorğuların əsas anlayışları ilə tanış olacaqsınız. Burada sizə ilk cədvəlinizi yaratmaq və sorğunuzu yazmaq addım-addım izah ediləcək. Kursun sonunda tarixlər, mətn manipulyasiyası və cəmləmə ilə bağlı sadə sorğular yaza biləcəksiniz.

Data analitikasına giriş

Bu kurs data analizi, data analitikin rolu və data analitikası üçün istifadə olunan müxtəlif alətlər haqqında məlumatlar təqdim edir. Kurs IBM tərəfindən Coursera vasitəsilə təklif olunur. Təxminən 10 saatlıq beş moduldan ibarətdir. Kursda data analitikası və müxtəlif data strukturları, fayl formatları və məlumat mənbələri haqqında məlumat əldə edəcəksiniz. Məlumatların toplanması, emalı, çıxarılması və vizuallaşdırılması daxil olmaqla data analiz prosesi öyrədiləcək. Həmçinin data analiz sahəsindəki müxtəlif rollar haqqında biliklər qazanacaqsınız.

  • Data Analizi üçün proqramlaĹźdırma kursu

Kurs Birləşmiş Krallığın "Open University" tərəfindən "OpenLearn" platformasında təqdim olunur. Kursun müddəti səkkiz həftə, ümumilikdə 24 saat təşkil edir. Bu kursda əsas proqramlaşdırma və data analizi konseptlərini öyrənəcək, açıq məlumat mənbələrini tanıyacaq, proqramlaşdırma mühitində proqramlar inkişaf etdirəcək və böyük verilənlər dəstlərini analiz etmək və nəticələr çıxarmaq üçün sadə proqramlar yazacaqsınız.

Ən son data analitika iş elanlarına buradan bax!

Data analitik vakansiyaları haradan tapmaq olar?

Data analitika vakansiyaları üzrə iş elanlarını saytımızın vakansiyalar bölməsindən tapa bilərsiniz. Saytımızda freelance data analitik vakansiyaları, hibrid data analitika vakansiyaları, yüksək maaşlı data analitika iş elanları tez-tez paylaşılır. Xarici şirkətlərdən frilans iş elanları tapmaq üçün isə süni intellekt alətləri köməyinizə çata bilər. Süni intellekt AI alətinə aşağıdakı şəkildə əmr yazsanız, sizə lazım olan bir çox vakansiyaları bir araya toplayaraq təqdim edəcək:

Show me currently active freelance data analytics jobs that offer high pay. Prioritize roles that require skills in SQL, Python, Power BI, or Excel. Only include remote opportunities with hourly or project-based payments.

Data analitik təhsili vacibdir?

Sonda sizinlə başqa maraqlı statistikanı paylaşmaq istəyirik. Hansı ki bu, data analitiklərin işə qəbulu zamanı işəgötürənlər tərəfindən ali təhsilə dair tələblərlə bağlıdır. Beləliklə, aşağıdakı infoqrafikdən data analitiklərin ötən il və bu il ərzindəki müqayisəli təhsil tələbləri yer alır.

685dcb976d04a-1750977431.png

Bu gün data analitikasının nə olduğunu və bir data analitikin hansı işləri həyata keçirməsi barədə məlumatlandıq. Bu sahə rəqəmlərlə işləməkdən daha çox, həm də bir detektiv kimi problemləri araşdırmaq, bir strateq kimi gələcəyi proqnozlaşdırmaq və bir hekayəçi kimi tapıntıları anlaşılan dildə təqdim etmək sənətidir. Əgər siz də məntiqi düşünməyi, problemlərə fərqli tərəfdən yanaşmağı və daim yeni şeylər öyrənməyi sevirsinizsə, data analitikası sizin üçün doğru karyera seçimi ola bilər. SQL, Python, Power BI kimi alətlər öyrənilə bilən bacarıqlardır, lakin ən əsası məlumatlara maraq və onlardan məna çıxarmaq həvəsidir. Data ilə zəngin bu yeni dövrdə öz yerinizi tutmaq və tələb olunan mütəxəssis olmaq üçün ilk addımı atmağın əsl vaxtıdır. Data analitika sahəsi üzrə fəaliyyət göstərən mütəxəssisləri və mentorları isə saytımızın mentorlar bölməsindən tapa bilərsiniz.

Dostunla paylaĹź:

whatsapptelegram
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması

Yazarın digər bloqları

Uğurlu korporativ tədbirlər necə təşkil olunur? İdeyalar, Büdcə

27 Jun 2025

Beynəlxalq münasibətləri oxuyanlar harada və necə iş tapa bilər?

22 Jun 2025

Merçendayzerlərin mütləq bilməli olduqları! Vəzifələr, Vakansiyalar

20 Jun 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaĹź:

whatsapptelegram

Digər bloqlar

VĂĽqar BĂĽnyatzadÉ™
VĂĽqar BĂĽnyatzadÉ™

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi1 həftə əvvəl

Rəqəmsal marketinq öyrənmək üçün əsas mənbələr!

1 həftə əvvəl
41 baxış
5
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Data analitik olmaq üçün hansı bacarıqlara sahib olmalısınız?

1 həftə əvvəl
4 baxış
20
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Uğurlu korporativ tədbirlər necə təşkil olunur? İdeyalar, Büdcə

1 həftə əvvəl
2 baxış
19
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing1 həftə əvvəl

SadÉ™ dildÉ™ Agile vs Waterfall

1 həftə əvvəl
87 baxış
1
0 bəyənmə
Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant1 həftə əvvəl

Mühasibatlıqda nə zaman əmək haqqı və vəzifə artımı olur?

1 həftə əvvəl
101 baxış
3
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl

Beynəlxalq münasibətləri oxuyanlar harada və necə iş tapa bilər?

2 həftə əvvəl
122 baxış
18
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç