Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis

42 baxış

Təsvir

Sənədlərin qəbulu, yoxlanılması, qeydiyyatı, yönləndirilməsi və icrasına nəzarətin həyata keçirilməsi;

Toplantıların təşkili, protokollaşdırılması və icrasına nəzarət;

Kommersiya strukturunda mövcud olan sənədlərin prosedura uyğun hazırlanması, icrası və arxivləşdirilməsinə nəzarət;

Daxil olan və çıxan rəsmi yazışmaların icrasına nəzarət və onların qeydiyyatının aparılması;

Elektron və fiziki sənəd dövriyyəsinin idarə olunması və mütəmadi olaraq yenilənməsi;

Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi;

Arxivləşdirilmiş sənədlərin düzgün saxlanılmasını təmin etmək;

Müxtəlif bölmələrdən daxil olan məlumatların koordinasiya edilməsi və sistemləşdirilməsi.

Tələblər

 Ali təhsil;

Sənədlərlə iş üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;

Analitik düşüncə və təşkilatçılıq bacarığı;

Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;

Elektron sənəd dövriyyəsi sistemlərində işləmə təcrübəsi üstünlükdür;

Azərbaycan dilində sərbəst yazı və danışıq bacarığı, rus və ingilis dili bilikləri arzuolunandır;

Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və detala diqqət.

 

 İş şəraiti:

 

İş yeri: Luxen Plaza;

İş qrafiki: 5 günlük;

İstirahət: Şənbə və bazar günü;

Korporativ nömrə; 

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.

Mətanət A
Mətanət A

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İnzibati
Son müraciət tarixi:2025-07-01
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/2/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Bütün 1168 vakansiyanı gör