Sənədlərin qəbulu, yoxlanılması, qeydiyyatı, yönləndirilməsi və icrasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
Toplantıların təşkili, protokollaşdırılması və icrasına nəzarət;
Kommersiya strukturunda mövcud olan sənədlərin prosedura uyğun hazırlanması, icrası və arxivləşdirilməsinə nəzarət;
Daxil olan və çıxan rəsmi yazışmaların icrasına nəzarət və onların qeydiyyatının aparılması;
Elektron və fiziki sənəd dövriyyəsinin idarə olunması və mütəmadi olaraq yenilənməsi;
Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi;
Arxivləşdirilmiş sənədlərin düzgün saxlanılmasını təmin etmək;
Müxtəlif bölmələrdən daxil olan məlumatların koordinasiya edilməsi və sistemləşdirilməsi.
Ali təhsil;
Sənədlərlə iş üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
Analitik düşüncə və təşkilatçılıq bacarığı;
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
Elektron sənəd dövriyyəsi sistemlərində işləmə təcrübəsi üstünlükdür;
Azərbaycan dilində sərbəst yazı və danışıq bacarığı, rus və ingilis dili bilikləri arzuolunandır;
Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və detala diqqət.
İş şəraiti:
İş yeri: Luxen Plaza;
İş qrafiki: 5 günlük;
İstirahət: Şənbə və bazar günü;
Korporativ nömrə;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
Azərsilah
Maaş müzakirəyə əsasən
PMD Group MMC
Maaş müzakirəyə əsasən
Rabitəbank
Maaş müzakirəyə əsasən
Aztelekom
Maaş müzakirəyə əsasən
Prime Cotton
Maaş müzakirəyə əsasən
OBA Market
Maaş müzakirəyə əsasən
Grand Agro
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən