Sənədlərin qəbulu, yoxlanılması, qeydiyyatı, yönləndirilməsi və icrasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
Toplantıların təşkili, protokollaşdırılması və icrasına nəzarət;
Kommersiya strukturunda mövcud olan sənədlərin prosedura uyğun hazırlanması, icrası və arxivləşdirilməsinə nəzarət;
Daxil olan və çıxan rəsmi yazışmaların icrasına nəzarət və onların qeydiyyatının aparılması;
Elektron və fiziki sənəd dövriyyəsinin idarə olunması və mütəmadi olaraq yenilənməsi;
Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi;
Arxivləşdirilmiş sənədlərin düzgün saxlanılmasını təmin etmək;
Müxtəlif bölmələrdən daxil olan məlumatların koordinasiya edilməsi və sistemləşdirilməsi.
Ali təhsil;
Sənədlərlə iş üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
Analitik düşüncə və təşkilatçılıq bacarığı;
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
Elektron sənəd dövriyyəsi sistemlərində işləmə təcrübəsi üstünlükdür;
Azərbaycan dilində sərbəst yazı və danışıq bacarığı, rus və ingilis dili bilikləri arzuolunandır;
Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və detala diqqət.
İş şəraiti:
İş yeri: Luxen Plaza;
İş qrafiki: 5 günlük;
İstirahət: Şənbə və bazar günü;
Korporativ nömrə;
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
Aztelekom
Qiymət müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
PMD Projects
Qiymət müzakirəyə əsasən
Prime Cotton
Qiymət müzakirəyə əsasən
Unibank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Baku Steel Company
Qiymət müzakirəyə əsasən
Bank VTB
Qiymət müzakirəyə əsasən