work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi üzrə Aparıcı mütəxəssis

Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi üzrə Aparıcı mütəxəssis

100 baxış

Təsvir

• Müştəri təcrübəsinin (customer journey) xəritələndirilməsi və təkmilləşdirilməsi 

• Müştəri məmnuniyyəti və loyallığını ölçmək üçün görüşlərin, sorğuların (NPS, CSAT, CES) keçirilməsi

• Müştəri rəyləri və məlumatlarının analizinin aparılması

• Bankın müxtəlif şöbələri ilə əməkdaşlıq edərək müştəri yönümlü həllərin tətbiqi

• Rəqəmsal kanallar (mobil bankçılıq, internet bankçılıq, chatbot və s.) və xidmət nöqtələri üzrə müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması 

• Müştəri təcrübəsinin inkişaf etdirilməsi üçün trendləri izləmək və innovativ həllər təklif etmək

• Müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə edilmiş yenilik və dəyişikliklərlə bağlı təlimlər keçmək

Tələblər

  • Müştəri təcrübəsinin idarə edilməsi üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi
  • Müştəri davranışları, səyahət xəritələndirilməsi (customer journey mapping) və optimizasiyası üzrə təcrübə
  • Datanı analiz edərək müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün həllər təklif etmək bacarığı
  • Omnichannel müştəri təcrübəsi strategiyalarının hazırlanması və idarə edilməsi
  • UX, Service design və müştəri araşdırmaları sahələrində biliklər üstünlükdür
  • Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Yelo Bank
Yelo Bank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-06
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/17/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Kontakt Home

Sosial media üzrə inzibatçı

Kontakt Home

366
6/18/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərimed

Videoqraf

Azərimed

188
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Məzmun üzrə mütəxəssis

Aztelekom

177
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

AZAL

Account manager

AZAL

202
6/6/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

Reklam və ictimai əlaqələr üzrə mütəxəssis

Xalq Bank

211
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

İradların həlli üzrə inzibatçı

Kontakt Home

186
6/2/2025

700 — 800

Umico.az

Tərəfdaşların cəlb edilməsi üzrə mütəxəssis

Umico.az

128
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

HeadStart

Marketinq Meneceri

HeadStart

380
6/10/2025

1000 — 1200

Bütün 850 vakansiyanı gör