• Müştəri təcrübəsinin (customer journey) xəritələndirilməsi və təkmilləşdirilməsi
• Müştəri məmnuniyyəti və loyallığını ölçmək üçün görüşlərin, sorğuların (NPS, CSAT, CES) keçirilməsi
• Müştəri rəyləri və məlumatlarının analizinin aparılması
• Bankın müxtəlif şöbələri ilə əməkdaşlıq edərək müştəri yönümlü həllərin tətbiqi
• Rəqəmsal kanallar (mobil bankçılıq, internet bankçılıq, chatbot və s.) və xidmət nöqtələri üzrə müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması
• Müştəri təcrübəsinin inkişaf etdirilməsi üçün trendləri izləmək və innovativ həllər təklif etmək
• Müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədilə edilmiş yenilik və dəyişikliklərlə bağlı təlimlər keçmək
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərimed
Maaş müzakirəyə əsasən
Aztelekom
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
700 — 800
Umico.az
Maaş müzakirəyə əsasən
HeadStart
1000 — 1200