- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
-Yalnız Mingəçevir ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.

Professional CV yaratmağa ehtiyacın var? Yeni funksionallığımız olan CV yarat vasitəsiylə bir neçə dəqiqəyə CV yarat!

Agrotrade Supply MMC
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
1500 — 1700

Vakansiyalar
Minimum 700

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
400 — 600

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən