- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
-Yalnız Mingəçevir ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.
Qanun Publisist House
400 — 600
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Vakansiyalar
Minimum 500
Vakansiyalar
Minimum 450
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən
Yelo Bank
Maaş müzakirəyə əsasən