- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
-Yalnız Mingəçevir ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Embawood
Qiymət müzakirəyə əsasən
AccessBank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Rabitəbank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən