Vəzifə öhdəlikləri:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyi və müvafiq qaydalar əsasında sənədləşmə işlərinin aparılması;
- Kadr hesabatlarının hazırlanması, işçi dövriyyəsinin səbəblərinin müəyyənləşdirilməsi və dövriyyənin azaldılması ilə bağlı tədbirlərin görülməsi;
- Kadr informasiya bazasının hazırlanması və dəyişikliklərin qeydiyyatının aparılması;
- Əmək qanunvericiliyinə və daxili qaydalara uyğun olaraq işə qəbul proseslərinin həyata keçirilməsi;
- Məzuniyyət qrafiklərinin hazırlanması və icrasına nəzarət, məzuniyyətlərin uçotunun aparılması;
- İş vaxtı (gündüz və gecə növbələri üzrə) gündəlik və aylıq cədvəllərin hazırlanması;
- ƏMAS portalında işçilərin işə qəbulu və işdən azad edilməsinin rəsmiləşdirilməsi, əmək və xidməti müqavilələrin, ştat cədvəllərinin hazırlanması;
- Əməkhaqqı, məzuniyyət haqqı və digər ödənişlərin hesablanmasında iştirak.
Tələblər:
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili – yüksək səviyyədə;
- İngilis dili – mütləq (minimum B2 səviyyəsi);
- Rus dili – üstünlükdür.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: Həftədə 5 iş günü
- Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında müəyyən ediləcək
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.