Job summary:
We are seeking a dynamic and experienced Customer Success Senior Specialist to drive customer satisfaction and loyalty at Aztelekom. This role involves developing strategies to enhance the customer journey, analyzing feedback to identify improvement areas, and collaborating with cross-functional teams to implement solutions. The ideal candidate will have a strong background in customer success, excellent analytical and problem-solving skills, and the ability to lead initiatives that align with organizational goals.
PASHA Property Management
Qiymət müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
1000 — 0
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
Azərimed
Qiymət müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən