Noy 2024 - Davam edir
7 ay
Əsas vəzifələr:
Fitosanitar, daxili karantin və mənşə sertifikatlarının alınması üçün zəruri sənədlərin hazırlanması və əlaqəli qurumlarla koordinasiya
İxrac əməliyyatları üzrə invoys və elektron qaimələrin düzgün tərtib edilməsi və sistemə daxil edilməsi
Alış aktlarının hazırlanması və bu əməliyyatların 1C proqramında düzgün mühasibat qeydlərinin aparılması
İxrac əməliyyatları ilə bağlı hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə/müvafiq orqanlara təqdim olunması
Broker və deklarantlarla yazışmaların (e-mail) aparılması, tələb olunan məlumatların vaxtında və dəqiq şəkildə paylaşılması
Maliyyə analizi və daxili prosedurların dəstəklənməsi daxil olmaqla əlavə tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Qazanılan bacarıqlar:
1C Müəssisə 3.0 proqramında praktiki təcrübə
Mühasibat uçotunun əsas prinsipləri və sənəd dövriyyəsinin təşkili
İxrac əməliyyatlarında hüquqi və praktiki biliklərin tətbiqi
Komanda işi, məsuliyyətlilik və operativlik bacarığının inkişafı