Nicat Yusifov

Nicat Yusifov

İş təkliflərinə açığam

Haqqımda

Mən satış, məlumat analizi və proqram təminatı inkişafı sahəsində güclü təcrübəyə malik bir mütəxəssisəm. Polşada yerləşən WSB Academy universitetində Data Science üzrə magistr, Avstriyada IMC Krems University-də Tourism and Leisure Management üzrə bakalavr dərəcəsi almışam. Son illərdə beynəlxalq mühitlərdə işləmişəm, o cümlədən Senior Account Manager və hal-hazırda KK Wind Solutions şirkətində Sales Analyst kimi vəzifələrdə çalışmışam. Biznes təcrübəmə əlavə olaraq, SQL, Python, Power BI və Java üzrə güclü texniki biliklərim var. Eyni zamanda front-end (JavaScript, React) və back-end (Spring) texnologiyaları sahəsində biliklərə malikəm. Hal-hazırda Machine Learning və Software Engineering sahəsində biliklərimi genişləndirirəm və karyeramı data və ya İT yönümlü rollarda davam etdirmək istəyirəm. İngilis, rus və türk dillərində sərbəst danışıram. Bir neçə ildir ki, Polşada yaşayıram, hazırda Azərbaycandayam və Bakiya qayıtmaq və ya remote işləmək üçün açığam.
Bacarıqlar
SQL
Microsoft PowerPoint
Microsoft Excel
JavaScript
Python
Ofis Proqramları
Java
HTML, CSS
Microsoft Word
Dil bilikləri
Rus - Peşəkar
Fransız - Zəif
Türk - Peşəkar
Azərbaycan - Peşəkar
İngilis - Peşəkar

İş təcrübəsi

Sales Analyst / Business Analyst / Data Analyst

KK Wind Solutions

İyun 2025 - Davam edir
2 ay

Senior Account Manager

NET24

Dek 2021 - Davam edir
3 il 8 ay
• Act as the primary contact for clients, ensuring a high level of satisfaction by providing tailored communication solutions and proactive service. • Coordinate with internal teams, including technical support and product development, to ensure timely delivery of services that meet clients’ specifications. • Address and resolve complex issues that arise, ensuring client concerns are dealt with effectively and promptly. • Boosted client retention by 25% through strategic engagement and personalized account management practices. • Expanded the client base by securing 20+ new corporate accounts within six months through targeted marketing strategies and superior service offerings. • Improved customer satisfaction rates by 30% by leading feedback analysis initiatives and adapting service offerings to meet market demands.

Təhsil məlumatları

Turizm ve Hotelçilik Bakalavr

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti (ATMU)

2017 - 2021

Tourism and Management Bakalavr

IMC Krems University (Austrian)

2018 - 2021

Data Science Magistr

WSB University (Poland)

2023 - 2025
Əlaqə vasitələri
Loading...
Avatar 1Avatar 2Avatar 3Avatar 4

Profil aç - Tezliklə iş tap

  • 1
    Qeydiyyatdan keç

    Cəmi bir neçə addımda profil aç

  • 2
    Müraciət et

    Profilin sayəsində şirkətlər özləri səni tapacaqlar

  • 3
    İşə başla

    Yeni işində uğurlar

Yeni profil açmaq çooox asandır

register
Qeydiyyata keç