Müşərrəf Nağıyeva

Müşərrəf Nağıyeva

Memarlıq Şəhərciyi 2021 Ofis meneceri, HR, Aparıcı mühasib

İş təkliflərinə açığam

Haqqımda

Bacarıqlar
Ofis Proqramları
Microsoft PowerPoint

İş təcrübəsi

Ofis meneceri, HR, Aparıcı mühasib

Tikinti şirkəti

Sen 2024 - Davam edir
11 ay
MS Office proqramları və 1C 8.1 mühasibatlıq proqramından istifadə etmə,E-qaimələrin yazılması ödənişlərə nəzarətin edilməsi Müqavilələrin, hesab-fakturaların, aktların, qiymət razılaşma protokollarının, təhvil- təslim aktlarının tərtibi. ƏDV, DSMF və sair maliyyə hesabatların hazırlanması və aidiyyatı orqanlara vaxtında göndərilməsi. İşçilərin işə qəbulu və azad edilməsi haqqında qüvvədə olan qanunvericiliyi uygun aparılması,Əmək kitabçalarının, şəxsi işlərin aparılması və qorunmasını, Idarəetmədə müvafiq sənədləşmənin və kargüzarlıq işinin aparılması, illik aylıq hesabatların hazırlanması, podratcı şirkətlərlə rəsmi sənədləşmə və hesablaşmanın hazırlanması. Debitor və kreditorlarla hesablaşmaların aparılması, İnternet banking, internet vergi idarəsi ilə işləmək. Əmək haqqının hesablanılması və ödənilməsi, Dövri olaraq maliyyə hesabatlarının hazırlanmasına nəzarət etmək və təhlilini təmin etmək, həmçinin dövrün bağlanması və aylıq maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi prosesini koordinasiyası etmək, Maliyyə məlumatlarının düzgünlüyünü və etibarlılığını təmin etmək üçün daxili nəzarət vasitələrinin hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək və s.

Ofis meneceri, Aparıcı mühasib

Fev 2019 - İyul 2024
5 il 4 ay
Gəncə Bazar Store MMC- Mühasib xəzinadar 2019-2024 Dövri olaraq maliyyə hesabatlarının hazırlanmasına və təhlilini təmin etmək, həmçinin dövrün bağlanması və aylıq maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi prosesini koordinasiyası etmək,Maliyyə məlumatlarının düzgünlüyünü və etibarlılığını təmin etmək üçün daxili nəzarət vasitələrinin hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək.Ödənişlərin sistemə daxil edilməsi, Kassa dövriyyəsi haqqında hesabat hazırlamaq,Nağd pul və digər qiymətlilərin mədaxilməxaric edilməsi üzrə əməliyyatları həyata keçirmək,İş gününün sonunda nağd pul vəsaitlərini həmçinin qiymətliləri saymaq və hesabatını vermək.Nağd pul,qiymətlilərin və bir sıra sənədlərin qəbulu,təhvil-təslimi, saxlanması və qorunması üzrə əməliyyatları aparmaq,İş gününün sonunda gün ərzində aparılan mədaxil-məxaric əməliyyatlarının hesablardan çıxarışlarla uzlaşdırmaq,Aylıq komunal, dövlət vergi ödənişləri və dövlət rüsumlürın vaxtı vaxtında ödənilməsi,Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları dəqiq və düzgün şəkildə icra etmə.
Əlaqə vasitələri

Daha ətraflı məlumat üçün CV yükləyə bilərsən

Loading...
Avatar 1Avatar 2Avatar 3Avatar 4

Profil aç - Tezliklə iş tap

  • 1
    Qeydiyyatdan keç

    Cəmi bir neçə addımda profil aç

  • 2
    Müraciət et

    Profilin sayəsində şirkətlər özləri səni tapacaqlar

  • 3
    İşə başla

    Yeni işində uğurlar

Yeni profil açmaq çooox asandır

register
Qeydiyyata keç