Müştəri Əlaqələri Meneceri (CRM)
Yango Market
- Müştərilər tərəfindən daxil olan müxtəlif xarakterli müraciətləri təhlil edərək mövcud problemlərin operativ şəkildə aradan qaldırılmasına nail olmuşam
- Müştəri seqmentasiyası apararaq satış performansını artırmaq məqsədilə davranış modellərini təhlil edib, satış və marketinq komandaları ilə əməkdaşlıq edərək konversiya sayının 15% artırılmasına nail olmuşam
- E-poçt, SMS, Push(AppMetrica Yandex) bildirişləri kimi müxtəlif kommunikasiya kanalları vasitəsilə avtomatlaşdırılmış kampaniyalar həyata keçirmişəm
- Kampaniya nəticələri və müştəri ehtiyaclarını təhlil edərək fərdiləşdirilmiş və məqsədəuyğun təkliflər hazırlamışam
- Marketinq və satış komandaları ilə sıx əməkdaşlıq edərək müştəri istəklərinə uyğun strategiyalar və təşəbbüslər irəli sürmüşəm
- Müştəri dövrünü və alış davranışlarını analiz edərək onları saxlamaq və sədaqəti artırmaq məqsədilə motivasiyaedici proqramlar hazırlamışam
- A/B testləri və analitik vasitələr (Google Analytics, Power BI və s.) ilə kampaniyaların effektivliyini ölçərək təkmilləşdirici həllər təklif etmişəm
- CRM platformalarında avtomatlaşdırılmış iş axınları və trigger əsaslı kampaniyalar qurmuşam
- NPS və CSAT kimi məmnuniyyət göstəriciləri əsasında müştəri rəylərini toplayıb təhlil etmiş və əsas problemlərin həllinə yönəlik təkliflər vermişəm
Rəqəmsal Marketinq Mütəxəssisi
Yango Market
- Meta platformalarında (Facebook və İnstagram) dəqiq hədəf auditoriyalarını müəyyən etməklə reklam kampaniyalarını yaratmışam və idarə etmişəm
- Məzmun təqvimlərini planlayıb təhlil edərək ardıcıl və cəlbedici kommunikasiya təmin etmişəm
- Reklam büdcələrini idarə edərək optimallaşdırmışam, performansı artıraraq xərcləri minimuma endirmişəm
- Kampaniya nəticələrini izləyərək əsas performans göstəricilərinə (CTR, CPC, CPM, ROAS) əsaslanaraq gündəlik və həftəlik hesabatlar hazırlamışam
- ROI təhlilinə əsaslanaraq qərar qəbul etmişəm və kampaniyaların effektivliyini artırmaq üçün mövcud strategiyaları tənzimləmişəm və ya yeni strategiyalar yaratmışam.
Müştəri Xidmətləri Meneceri
İndi Market
Avq 2022 - Okt 2024
2 il 2 ay
- Müştəri xidməti komandasına rəhbərlik etmiş, hər bir əməkdaşın fəaliyyətini qiymətləndirərək fərdi inkişaf planları hazırlamışam – nəticədə komandanın effektivliyi 30% artmışdır
- Əlaqə mərkəzi sistemlərinin optimallaşdırılmasına rəhbərlik edərək müştəri sorğularına cavab müddətini 40% azaldılmasına nail olmuşam
- Müştəri problemlərinin daha sürətli həlli üçün Intercom CRM sistemi üzərindən çatbot və avtomatlaşdırılmış cavab sistemlərini tətbiq etmişəm
- Komandanın xidmət keyfiyyətini və məhsuldarlığını artırmaq məqsədilə innovativ təlim proqramları hazırlayıb tətbiq etmişəm
- Müştəri sorğularını təhlil edərək yeni məhsul və xidmət təkliflərinin hazırlanmasına töhfə vermişəm, nəticədə yeni müştərilərin cəlb olunması və mövcud müştərilərin saxlanılması səviyyəsini 70% artırmasına nail olmuşam
- Komanda performansı, müştəri şikayətlərinin analizi və inkişaf təkliflərini əhatə edən həftəlik və aylıq analitik hesabatlar hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmişəm
Rəqəmsal marketinq üzrə Təcrübəçi
Jeykhun Imanov Studio
- Meta Ads və Google Ads rəqəmsal platformaları vasitəsilə reklam kampaniyalarını planlamış və idarə etmişəm
- Sosial media hesablarını yaradaraq onların gündəlik idarəsini təmin etmişəm
- Açar sözlərin təhlilini aparmış, mövcud kontenti optimallaşdırmış və biznes məqsədlərinə uyğun yeni fürsətləri müəyyən etmişəm
- Reklam kampaniyaları üçün dəqiq hədəf auditoriyalarını təyin etmişəm
- Rəqəmsal marketinq büdcəsini marketinq meneceri ilə birlikdə planlamış və ayrılmış reklam xərclərinin büdcədən kənara çıxmamasına nəzarət etmişəm
- Büdcədən kənara çıxma risklərini azaltmaq üçün uyğun optimizasiya və qənaət həlləri təklif etmişəm
- Axtarış sistemlərinin alqoritm yeniləmələri və istifadəçi davranış trendlərinə uyğun SEO strategiyalarının hazırlanmasında iştirak etmiş, strategiyanın performansını Google Analytics və Search Console vasitəsilə izləmişəm
Marketinq Menecerinin Köməkçisi
Zakaz Onlayn Supermarket
- Müxtəlif məhsul və xidmətlər üçün reklam fəaliyyətlərini təşkil etmiş və marketinq strategiyalarının, kampaniyalarının hazırlanmasında iştirak etmişəm
- Sosial media səhifələrini idarə etmişəm və istifadəçi aktivliyinin artırılmasına nail olmuşam
- Müştəri ehtiyac və maraqlarına əsasən yeni məhsul təkliflərini irəli sürmüşəm
- Xidmət əhatə dairəsinə daxil olan, amma sifariş sayı az olan ərazilərdə outdoor reklamlarının təşkilini həyata keçirmişəm
Müştəri Xidmətləri Meneceri
Zakaz Onlayn Supermarket
Apr 2021 - Avq 2022
1 il 3 ay
- Tətbiq və sosial media platformaları üzərindən daxil olan müraciətləri izləyərək onlara vaxtında cavab verilməsini təmin etmişəm
- Müştəri ehtiyaclarını müəyyənləşdirərək məmnuniyyətin təmin olunmasına nail olmuşam
- Müştəri şikayətlərini idarə edərək, müəyyən olunmuş zaman çərçivəsində uyğun həll yolları və alternativlər təklif edib icra edilməsini təmin etmişəm
- Müştəri şikayətləri ilə bağlı araşdırmalar aparmış, əsas səbəbləri müəyyənləşdirərək problemlərin həllini təmin etmişəm
- Sifarişlərin yerinə yetirilməsi zamanı anbar və logistika komandası ilə əməkdaşlıq edərək yarana biləcək problemlərin həllinə dəstək vermiş və düzgün icra üçün həll üsulu təklif etmişəm
- Gecikmiş və ya ləğv edilmiş sifarişlərin səbəblərini araşdıraraq yaranan problemləri aradan qaldırmışam
- Mövcud proseslərə mütəmadi olaraq nəzarət edərək çatışmazlıqları aradan qaldırılmasına nail olmuşam
Müştəri Xidmətləri üzrə Operator
Tuk-Tuk Online Supermarket
- Şirkətin sosial media kanalları vasitəsilə daxil olan rəy və mesajlara operativ cavab vermişəm
- Müştərilərin zəng və mesajlar vasitəsilə verdiyi sorğuların düzgün və vaxtında cavablandırmışam
- Müvafiq şöbələrlə əlaqə saxlayaraq kampaniyalar və sifarişlərə dair yaranan sualları operativ şəkildə yönləndirmişəm
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların operativ şəkildə yerinə yetirmişəm