30 Sen 2025 | Marketinq
Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?
Nəzəriyyə deyir: “Loyallıq kampaniyası marketinq funnelinin ‘Retention’ mərhələsində tətbiq olunur.
Praktikada isə bütün mərhələlərdə tətbiq etmişəm və real nəticə əldə etmişəm.
Doğrudur, loyallıq kampaniyasını digər mərhələlərdə tətbiq etmək ‘Retention’a nisbətdə daha çətin, baha və uğursuz ola bilər.
Amma necə deyərlər, “Uğura gedən yolda hər şey mübahdır”.
Marketinq funnelinin digər mərhələlərində də loyallıq kampaniyasını tətbiq etmək mümkündür.
Necə?
1. Awareness – Arıbülbülün 'Təbii Şuşa balı' olaraq marka tanıtması müştərilər üçün maraq oyadır.
2. Consideration – Avis Apteklər Şəbəkəsində avismed.az ilə online alış, ünvana çartdırılma və qapıda kart və ya nəğd ödəmə; Mobil GROUPda logistika xidmətinə bəyannamə hədiyyə kampaniyaları müqayisə və seçim mərhələsində önəmli faktor idi.
3. Conversion – evol. azda ”AL QAZAN” kampaniyası ilə hər 500 manatdan yuxarı alış-verişdə müştəriyə kupon verilirdi və kuponların hər biri uduşlu idi. Bu xidmətdən istifadə üçün güclü təsir mexanizmi idi.
4. Retention – Hatay Usulü Döner'də 9 dönər alana 10-cunu hədiyyə etməyimiz müştəri davamlılığı üçün cəlbedici rol oynayırdı.
Hətta McKinsey & Company araşdırmaları da göstərir ki, effektiv loyallıq proqramı müştəri səyahətinin ilk mərhələsindən başlamalıdır.
Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant1 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması1 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması1 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Head of Marketing2 gün əvvəl