work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Onlayn dəstək nümayəndəsi

Onlayn dəstək nümayəndəsi

51 baxış

Təsvir

  • Müştərilərdən daxil olan sual və müraciətləri operativ şəkildə qiymətləndirərək düzgün həll yolları təqdim etmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
  • Facebook, Instagram, çat, e-mail və digər platformalar vasitəsilə daxil olan müştəri müraciətlərini operativ cavablandırmaq, düzgün və tam məlumat təqdim etmək
  • Müştərilərə təqdim olunan xidmət və məhsullar barədə ətraflı və aydın məlumat vermək, onların düzgün qərar verməsinə dəstək olmaq
  • Cari kampaniyalar, endirimlər və xüsusi təkliflər barədə müştərilərə ətraflı məlumat vermək və onların bu fürsətlərdən faydalanmasına yardımçı olmaq.
  • Daxili kredit, hissəli ödəniş və digər ödəniş mexanizmləri barədə müştəriləri məlumatlandırmaq və bu proseslərdə dəstək olmaq
  • Müştəri şikayətlərinin qeydə alınması və lazımi şöbələrə yönləndirilməsi 

Tələblər

  • Müştəri xidmətləri, çağrı mərkəzi və ya onlayn dəstək sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
  • Yazılı ünsiyyət kanalları (live chat, e-mail, sosial media və s.) vasitəsilə müştəri dəstəyi təqdim etməkdə praktiki təcrübə
  • Müştəri yönümlü yanaşma və yüksək xidmət standartlarını tətbiq etmək bacarığı
  • Yüksək iş tempi və dəyişkən mühitdə işləmək bacarığı
  • Komanda ilə effektiv əməkdaşlıq və məsuliyyətli yanaşma
  • CRM sistemləri, ticketing platformaları və ya digər dəstək alətləri ilə işləmə təcrübəsi üstünlük sayılır
  • Müştəri ilə yazılı ünsiyyətdə nəzakətli, aydın və peşəkar yanaşma
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazılı ünsiyyət (ingilis dili üstünlükdür)
  • Müraciətləri düzgün anlama və operativ cavablandırma bacarığı
  • Paralel bir neçə sorğunu cavablandırmaq və diqqəti qoruma bacarığı
  • Performans göstəricilərinə (CSAT, SLA, AHT və s.) uyğun işləmək vərdişi
  • Word Excel proqram biliyi
  • Azərbaycan və Rus dili biliyi

İmtiyazlar

  • Dəyərlisən” PASHA loyality proqramına üzvlük
  • Tibbi Sığorta (işçini əhatə edən)

Dostunla paylaş:

Umico.az
Umico.az

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-06-29
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:5/29/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Aztelekom

Head of Product Management section

Aztelekom

17
5/29/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Umico.az

SMM Manager

Umico.az

133
5/26/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Umico.az

CRM Manager

Umico.az

76
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Sosial media və müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

57
5/8/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

Rəqəmsal həllər üzrə mütəxəssis

Xalq Bank

23
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Embawood

Sosial Media Mütəxəssisi

Embawood

42
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Rəqəmsal marketinq üzrə Baş mütəxəssis

Aztelekom

25
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

Marketinq mütəxəssisi

Xalq Bank

101
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Bütün 1152 vakansiyanı gör