work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • CRM Manager

CRM Manager

82 baxış

Təsvir

  • Triger zəncirlərinin ssenarilərinin hazırlanması: müştəri yolunun təhlili, əsas hadisələrin və problemlərin müəyyən edilməsi, onlara reaksiya vermək və biznes göstəricilərini və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün avtomatik ssenarilərin tənzimlənməsi.
  • CDP Bloomreach (Exponea) platformasında mobile push, sms, pop app, email, telesales kanallarında triger mesajların tənzimlənməsi: triggerlərin qurulması, seqmentlərin formalaşdırılması, ssenari məntiqinin, məzmunun və göndərmə kanallarının yaradılması.
  • Triger mesajları üçün məzmunun hazırlanması: push, sms, email, pop app üçün rus və azərbaycan dillərində mətnlərin yazılması, dizayner üçün vizual elementlərin hazırlanması tapşırıqlarının verilməsi, pop app və email şablonlarının tərtibatı.
  • Triger zəncirlərinin effektivliyinin təhlili: hədəf və nəzarət qruplarına aid metrikaların – open rate, click rate, CPA, CR (sifariş/alış), uplift buyers, uplift GMV, ROI və s. təhlili, nəticələrə əsaslanaraq çıxarışların və təkliflərin hazırlanması.
  • Triger kommunikasiya kanallarında AB testlərinin aparılması.
  • CDP-nin təkmilləşdirilməsi üçün texniki komandaya tapşırıqların verilməsi, triger kommunikasiya təkmilləşdirmələri üçün CDP podratçısı ilə müntəzəm görüşlərin keçirilməsi.
  • Müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması məqsədilə digər komandalarla (marketinq, CX, kommersiya, logistika və s.) əməkdaşlıq.

Tələblər

  • CRM-də (müştərilərlə fərdi kanallar vasitəsilə kommunikasiya qurulması) ən azı 2 illik iş təcrübəsi.
  • Müştərilərlə kommunikasiya əsasları, kontakt siyasəti və auditoriyanın seqmentləşdirilməsi prinsiplərini başa düşmək.
  • Kommunikasiyalarda AB testlərinin aparılması təcrübəsi.
  • Triger kampaniyalarının effektivliyini qiymətləndirmək üçün analitik bacarıqlar.
  • Müxtəlif kommunikasiya kanalları üçün satıcı və kreativ məzmun yazmaq bacarığı.
  • Azərbaycan və rus dili bilməli, ingilis dili arzuolunandır

İmtiyazlar

  • Dəyərlisən” PASHA loyality proqramına üzvlük
  • Tibbi Sığorta (işçini əhatə edən)

Dostunla paylaş:

Umico.az
Umico.az

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-12
Vəzifə dərəcəsi:Menecer
Elan paylaşılıb:6/2/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Rabitəbank

Məhsul sahibi (Product Owner)

Rabitəbank

80
5/26/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

İradların həlli üzrə inzibatçı

Kontakt Home

73
6/2/2025

700 — 800

Avromed

ERP üzrə kiçik mütəxəssis

Avromed

22
5/29/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

PASHA Bank

Məhsul üzrə Analitik

PASHA Bank

54
6/4/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Aparıcı Məhsul Sahibi

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

31
5/23/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Umico.az

Product Analyst

Umico.az

46
5/8/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Sosial media və müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

58
5/8/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Umico.az

SMM Manager

Umico.az

139
5/26/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Bütün 1168 vakansiyanı gör