work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Müştəri loyallığı və təcrübəsi şöbəsinin müdiri

Müştəri loyallığı və təcrübəsi şöbəsinin müdiri

38 baxış

Təsvir

  • Müştəri təcrübəsi strategiyasını hazırlamaq və tətbiq etmək.
  • Loyallıq proqramları yaratmaq və onların effektivliyini izləmək.
  • Omni-kanal yanaşmasını genişləndirmək və təcrübəni optimallaşdırmaq.
  • Müştəri rəylərini toplayaraq və təhlil edərək müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq.
  • Müştəri təcrübəsi ilə əlaqədar KPI-ları izləmək və inkişaf təklifləri hazırlamaq.
  • Müştəriyönümlü mədəniyyətin formalaşmasına və inkişafına töhfə vermək.
  • Yeni rabitə vasitələri yaratmaq və mövcud vasitələri təkmilləşdirmək.
  • Müştəri xidmətləri üzrə keyfiyyətə nəzarət etmək və təkmilləşdirmək.
  • Müştəri təcrübəsi boşluqlarını müəyyənləşdirib, təkmilləşdirmə tədbirləri həyata keçirmək.
  • İnnovativ xidmətlər təqdim edərək müştəri məmnuniyyətini artırmaq.

Tələblər

  • Ali təhsil (Marketinq, İdarəetmə, Müştəri Xidmətləri və ya əlaqəli sahələrdə üstünlük verilir).
  • Müştəri təcrübəsi və loyallığı sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi, ən azı 2 il rəhbərlik təcrübəsi.
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı.
  • Yüksək liderlik bacarıqları, komanda idarəetmə təcrübəsi və müştəri yönümlü yanaşmaların tətbiqi.
  • Yüksək şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları, müştərilərlə əlaqə qurmaq və komanda ilə əməkdaşlıq etmək bacarığı.
  • Müştəri rəylərini təhlil etmək, müvafiq tədbirlər hazırlamaq və müştəri təcrübəsini optimallaşdırmaq bacarığı.
  • Müştəri ehtiyaclarını başa düşmək və onlara uyğun yeni xidmətlər təklif etmək bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarında (Excel, Word, PowerPoint) yüksək biliklər, CRM sistemlərində təcrübə.
  • Güclü layihə idarəetmə bacarıqları, layihələri başlanğıcdan sona qədər idarə etmək təcrübəsi.

Dostunla paylaş:

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-05-31
Vəzifə dərəcəsi:Şöbə müdiri
Elan paylaşılıb:5/8/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Azərimed

Marketinq üzrə menecer

Azərimed

272
5/21/2025

1000 — 0

Umico.az

Müştəri xidmətləri üzrə analitik (Müştəri Səsi)

Umico.az

67
5/19/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Yelo Bank

Məhsul Sahibi (Cards & Loyalty PO)

Yelo Bank

15
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Rəqəmsal marketinq üzrə Baş mütəxəssis

Aztelekom

27
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Embawood

Sosial Media Mütəxəssisi

Embawood

46
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Facility Management Group

Rəqəmsal marketinq üzrə qrup rəhbəri

Facility Management Group

91
6/1/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Sosial media üzrə inzibatçı / Kontakt Home

Kontakt Home

77
5/6/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Sosial media və müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

61
5/8/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Bütün 1168 vakansiyanı gör